وین گیلبرت یکی از انیماتورهای پر سابقه است که 9 سال در شرکت Industrial Light and Magic در پروژه های مانند جنگ ستارگان و بازگشت مومیایی و همچنین سه سال و نیم در شرکت  EA games پروژه blackbox  کار کرده و هم اکنون در کانادا ،سرپرست بخش انیمیشن شرکت Van Arts  در شهر ونکوور کانادا است. ناگفته نماند او یکی از اساتید برجسته مدرسه مشهور آنلاین انیمیشن   Animation Mentor است. وی دو جایزه Crystal heart را به خاطر فیلمهای انیمیشن کوتاه Let Go   و Bottoms Up  و Traffic Jam  نصیب خودش کرده است.

کتاب حاضر در حقیقت یک کتاب آموزشی طراحی نیست و برای آموزش طراحی باید از کتابهای مرجع در این زمینه ( که کم نیستند) بهره بگیرید. این کتاب برای انیماتورها تالیف شده تا بتوانند سرعت و مهارت خودشان را در انیمیشن بالا ببرند.

در مقاله Animation Tips and Tricks که در سایت Animation Mentor  قابل دسترسی است از طرح ریزی و یا به عبارت بهتر توانایی انیماتور در پیاده سازی ایده های خودش روی کاغذ بحث شده است. در این مقاله به شدت روی این مسأله تاکید شده که لازم است قبل از کار با ابزار انیمیشن سازی (از میز نور و کاغذ گرفته تا کامپیوتر و برنامه های سه بعدی پیشرفته) حتما ایده های خود را روی کاغذ پیاده کنید. من پس از مطالعه و ترجمه مقالات Animation Mentor  متوجه شدم که یک انیماتور حرفه ای  یعنی وین گیلبرت چنین راهنمایی را در اختیار سایر انیماتور ها  قرار داده است. لذا به ترجمه این کتاب اهتمام ورزیدم.

این کتاب شامل سه فصل است:

فصل اول : شکلهای هندسی

فصل دوم: آناتومی ساده شده بدن

فصل سوم: برنامه ریزی انیمیشن


تعداد صفحات : 69

فرمت :pdf

قیمت: 7000


بخشهایی از این کتاب


 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دیجی رو رمان ماکانی دیوونه بازی با من قدم بزن مواد مخدر virtualedu رنگین کمان دانش اموز وزنه برداری آذربایجان غربی shishesekorit